حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

رئیس شورای حماسه سیاسی مجلس : تخریب کنندگان نمی خواهندچهره مفید به حال این کشور سرکار بیاید/ قالیباف مدیری توانمند، ولایت مدار، دارای مقبولیت مردمی و مشروعیت است

500e307e-c5a3-46b6-91f4-8bbdd6ece321
مرد عمل: عوض حیدرپور در گفت و گو با زندگی  با بیان اینکه افرادی که تایید صلاحیت نشده اند، جایگاه خود در مشاغل و مناصب دیگر را دارند ، تصریح کرد: افرادی که تایید صلاحیت نشدند، اینطور نیست که برای سایر مشاغل صلاحیت ندارند. قطعا این افراد در جایگاه های دیگر قابلیت و شایستگی زیادی برای مدیریت دارند.
وی ادامه داد: افرادی که تایید صلاحیت شدند در واقع باید به این سمت حرکت کنند که بیش از هر چیزی اخلاق را بر مدار کار خودشان قرار دهند و فعالیت سلبی و تخریبی انجام ندهند. متاسفانه در دولت نهم و دهم  اقدامات تخریبی انجام شد که پسندیده نبود و ما به عنوان مردم ایران ناراحتیم و اظهار گلایه داریم که باب تخریب سخیف را باز کردند و از این جهت آسیب های جدی دیدیدم. لذا تفاضا داریم افرادی که وارد انتخابات می شوند دست به تخریب نزنند و همانطور که رهبری و امام خمینی(ره) گفته اند تنها به بیان محاسن و برنامه های خود بپردازند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: حماسه سیاسی با حضور ظرفیت ها خلق می شود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مدیران زیادی در کشور تربیت شدند و امروز در قالب کاندیداهای ریاست جمهوری آنها را می بینیم. اما علیرغم این پتانسیل های مجرب و متخصص، دولت نهم و دهم به بهانه جوانگرایی همه ساختارها را به هم زدند و تجارب را مورد استفاده قرار ندادند و کشور را از تجارب گذشته کشور محروم کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تخریب محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری توسط رسانه های بیگانه اذعان داشت: رسانه های بیگانه دنبال این هستند چهره مفید به حال این کشور سرکار نیاید. به قول امام خمینی (ره) اگر دیدید یک جایی ما را می کوبند و تخریب می کنند، بدانید آنجا نقطه قوت و نقطه ی پویایی ماست.
عوض حیدرپور گفت: محمدباقر قالیباف مدیر توانمند، ولایت مدار، دارای مقبولیت مردمی و مشروعیت و مورد علاقه ملت است. او تهران را به بهترین وجه ممکن اداره کرد. ما تاریخ تهران را به یاد نداریم، اما بعد از انقلاب را خوب می توانیم به خاطر بیاوریم. بهترین مدیریت که در طول ۴۰-۵۰ سال گذشته در تهران انجام شد، در دوره قالیباف بود. اداره کشور؛ یعنی اداره تهران ضرب در ۷ . لذا از این بابت که قالیباف مدیر لایقی است ، رسانه های بیگانه او را نشانه گرفته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 88816
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->