ادم ميمونه چي بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

بنده این موضوع را با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهم کرد و انشاالله به دوستانمان آگاهی لازم را خواهم داد تا از مسئولین نیروی انتظامی دعوت کنند تا آنها توضیحات کامل خود را در این رابطه ارائه دهند و در هر صورت باید از مردم عذر خواهی کرده و اقدام خود را اصلاح کنند.
به گزارش شریان نیوز ، پس از اقدام تامل بر انگیز نیروی انتظامی مبنی بر اضافه کردن نماد شطرنجی بر روی  کلاه های ماموران خود که این صفحه یکی از نماد های اصلی فراماسونری است.سایت خبری شریان به  بررسی این نماد بر روی کلاه ماموران نیروی انتظامی پرداخت  و طی تحقیقات و با کارشناسان شناخت نماد های فراماسونری ،  خبری را با عنوان اقدام تامل برانگیز نیروی انتظامی در خروجی سایت خود قرار داد که موجب به واکنش های ناآگاهانه از سوی یک خبرگزاری شد و در همین راستا لازم است نکاتی بیشتر برای آگاهی دوستان ارائه دهیم.


http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/2/8/313715_489.jpg

صفحه شطرنجی در نماد گروهای فراماسونری بر روی زمین نقش گرفته که  عکس معروف آنها که با گذاشتن نردبانی و اتصال آن به آسمان ماسونها و خدای شیطانی خود را دعوت به زمین شطرنجی می کنند به طوریکه در تصویری زیر می بینید  شیاطین از نردبان ها به پایین آمده و بر روی صفحه ای شطرنجی پا می گذارند.

  http://shariyan.com/upload/article/12442/namaye.jpg

از همه ماسون ها معروف تر اولین رئیس جمهور آمریکا بوده است که لقب استاد اعظم فراماسونری (بالاترین درجه و رتبه در فراماسونری و تقریباً همرده اسقف در مسیحیت و خاخام در یهودیت) داشت. درتصویر، جرج واشنگتن دریک لژ فراماسونری دیده می شود، در این عکس علامت گونیا و پرگار روی پیشبند وی دیده می شود و در بالای سرش علامت(Goat = بز) نمایش داده شده است و باز هم صفحه شطرنجی به زیر پای جرج واشنگتن می باشد.
http://shariyan.com/upload/article/12442/12442_12IYPWF3_pic.jpg
 
طبق تحقیقات متعدد این ساید، تمامی کف پوش لژ ماسون ها از صفحه شطرنج پوشیده می شود و براي اهداف ماسوني ويا بعنوان يک واکنش کپی بردارانه٬ صحنه ها ي مراسم مذهبي وانتقال متافيزيکي٬ و در بسیاری از موارد برای نشان دادن ماسون اغلب نماد سنگفرشهاي شطرنجي طراحي مي شوند.

در همین راستا ، عباس فلاح باباجان (نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی) در گفت و گو با شریان نیوز تصریح کرد: در ابتدا بنده  تشکر می کنم  ویژ می کنم که به این مسایل حساس هستید و پیگیری می کنید که مسئولین فرهنگی باید به  این قضییه واکنش نشان دهند و از آن جلو گیری کنند.

وی در ادامه افزود:  بنده این موضوع را  با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  مطرح خواهم کرد و انشاالله به دوستانمان آگاهی لازم را خواهم داد تا از مسئولین نیروی انتظامی دعوت کنند تا آنها توضیحات کامل خود را در  این رابطه ارائه دهند و  در هر صورت باید از مردم عذر خواهی کرده و اقدام خود را اصلاح کنند.



اما در پایان این نکته به نظر می رسد قابل ذکر باشد ، متاسفانه خبرگزاری ایسنا که منصوب به دولت است بدون کوچکترین تحقیقاتی این موضوع را به سخره گرفته و مطلبی طنزی را نسب به این موضوع در خروجی سایت خود قرار داده است که بسیار کودکانه می باشد ! و اما ، ما هرگز نمی دانیم چرا این خبرگزاری از نماد های فراماسونری اینگونه حمایت می کند!؟

سایت شریان نیوز مصاحبه هایی را در آینده در رابطه با این موضوع با اساتیدی که فراماسون رامی شناسند در خروجی سایت خود قرار می دهد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 88809
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->