حراج پیکر بی سر خبرنگار امریکایی توسط دائش
 
حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

ک منبع ناشناس در گفتگو با مجله نیویورک پست اعلام کرد :« آنها (تروریست‌های داعش) مبلغ یک میلیون دلار را در خواست و اعلام کرده اند جواب آزمایش دی ان ای جیمز فولی را به ترکیه خواهند فرستاد اما اول این مبلغ پول را می خواهند.»

این منبع که خواسته است به عنوان میانجی عمل کند اعلام کرد :« آنها (تروریست های داعش) بدون دریافت پول، جواب آزمایش دی ان ای را تحویل نخواهند داد.» این منبع گفت یکی از رهبران گروه تروریستی داعش که ارتباط نزدیکی با وی دارد از او خواسته است راهی را برای برقراری تماس با دولت آمریکا یا خانواده جیمز فولی به منظور این معامله بیابد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، پس از آنکه گروه تروریستی داعش در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورد، جیمز فولی ۴۰ ساله اولین آمریکایی بود که تروریست های داعش سر وی را از بدنش جدا کردند.

این گروه تروریستی بعدها یک خبرنگار دیگر آمریکایی را به نام استیوان ساتلاف به همراه پیتر کاسیگ، کارمند امداد و نجات اعدام کردند. معمولا دریافت غرامت توسط گروه داعش یک کار پرسودی برای این گروه تروریستی تلقی می شود.

تا به حال اتحادیه اروپا به منظور آزادی گروگان های خود از اسارت گروه های مختلف تروریستی میلیون ها دلار پرداخت کرده است. با این حال دولت آمریکا تاکید کرده است به هیچ وجه با تروریست ها مذاکره نخواهد کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 88875
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->