انتشار مطالب غیر اخلاقی برای سرگرمی
 
حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 
جمعه 14 شهريور 1393برچسب: , :: 20:54 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ "حبیب الله رجبلی" در تشریح این خبر گفت: برابر رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی می کرد را شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ رجبلی تاکید کرد: کارشناسان و کارآگاهان پلیس فتا استان گلستان با اقدمات تخصصی، در نهایت عامل انتشار محتویات غیراخلاقی از طریق فضای مجازی را در سطح شهرستان آق قلا شناسایی و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان منتقل کنند.
سرگرمی و کنجکاوی انگیزه انتشار محتویات غیراخلاقی رییس پلیس فتا گلستان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود گفت: وی انگیزه خود از این اقدام را صرفاً جنبه سرگرمی و کنجکاوی در فضای مجازی اعلام نموده است.
برخورد قاطعانه و قانونی پلیس با هنجارشکنان رییس پلیس فتا به آن دسته از مدیران وبلاگ و سایت های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته اند هشدا داد و گفت: برخورد پلیس با اینگونه هنجارشکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.
سرهنگ رجبلی در پایان ابراز داشت: برابر ماده 14 قانون جرائم رایانه ای، هر شخصی به وسیله سیستم های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده، محتویات مبتذل و مستهجن را تولید، ارسال، منتشر، توزیع یا معامله کند و یا با قصد ارسال یا انتشار یا تجارت، تولید یا ذخیره و نگهداری کند به حبس از 91 روز تا دو سال و یا جزاء نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال و یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
به گفته وی متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 88847
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->