قابل توجه مسافران مترو
 
حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

دست جیب‌بر در جیب مأمور پلیس گیر کرد

حادثه > داخلی- گروه حوادث:
دزد جیب‌بر زمانی که در ایستگاه اتوبوس سرگرم سرقت از آخرین طعمه‌اش بود، خبر نداشت که دستش را داخل جیب یکی از کارآگاهان پلیس کرده است.

چهارم دی ماه، در ایستگاه اتوبوس بی‌آر‌تی مولوی، عده زیادی منتظر اتوبوس بودند که یکی از آنها کارآگاه پلیس آگاهی تهران بود. در میان مسافران یک سارق جیب بر هم حضور داشت که به‌دنبال طعمه‌ای مناسب برای سرقت می‌گشت. او با مشاهده کارآگاه پلیس، بی‌آنکه او را بشناسد به طرفش رفت و در ازدحام جمعیت دستش را به آرامی داخل جیب او برد. مرد سارق قصد سرقت داشت اما کارآگاه پلیس که متوجه وی شده بود، او را دستگیر کرد و با خود به اداره آگاهی برد. سارق جیب‌بر که باورش نمی‌شد اینچنین دچار بدشانسی شده باشد، خود را مسعود معرفی کرد و مدعی شد که قصد سرقت نداشته و همه این ماجرا یک اتفاق بوده است. با این حال انگشت نگاری از وی انجام و مشخص شد که او محمد نام دارد و پیش از این هم به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است.


مرد سارق که می‌دید دستش رو شده، در ادامه بازجویی‌ها به ده‌ها جیب‌بری در خط بی‌آر‌تی خاوران به آزادی اعتراف کرد و گفت: از آنجا که مهارت زیادی در جیب‌بری دارم، در طول یک سال گذشته از مسافران اتوبوس‌ها سرقت می‌کردم. متهم که به گفته خودش برای خرید مواد دست به سرقت می‌زدند، ادامه داد: بیشتر سرقت‌ها را در ساعات شلوغی خیابان یعنی زمانی که ادارات و بازار تهران تعطیل می‌شد انجام می‌دادم. سرهنگ داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: شاکیان احتمالی می‌توانند برای شکایت به پایگاه هفتم مراجعه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 422
بازدید کل : 88857
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->